Thursday, October 28, 2010

Dr. JEYAKUMAR MENYAMAN KERAJAAN MALAYSIA KERANA GAGAL MEMBERIKAN PERUNTUKAN PEMBANGUNAN UNTUK KAWASAN PARLIMEN SUNGAI SIPUT

SIDANG AKHBAR/ PRESS CONFERENCE

Dr. JEYAKUMAR MENYAMAN KERAJAAN MALAYSIA KERANA GAGAL MEMBERIKAN PERUNTUKAN PEMBANGUNAN UNTUK KAWASAN PARLIMEN SUNGAI SIPUT

DR. JEYAKUMAR TO SUE THE MALAYSIAN GOVERNMENT FOR DENYING ALLOCATION MEANT FOR PARLIAMENT SG. SIPUT

Buat kali pertama dalam sejarah demokrasi berparlimen di Malaysia, Ahli Parlimen PSM, Dr Kumar akan menyaman Perdana Menteri Malaysia dan Kerajaan Malaysia kerana tidak memberi peruntukan pembangunan kawasan Parlimen sebanyak RM 1 juta sepertimana yang diperuntukan dalam bajet.

PSM MP Dr. Jeyakumar would perhaps be the first Opposition Parliament Member to sue the Malaysian Government for refusing to give any allocation to the Government for refusing to give any allocation to Opposition parliamentary members.

Tarikh : 29 / 10 / 2010 (Jumaat/Friday)
Tempat : Kompleks Mahkamah, Jalan Duta, Kuala Lumpur
Masa : 10.30 am/pagi

Adalah diharapkan bahawa saman ini akan membongkarkan isu peruntukan ini kepada masyarakat umum dan untuk mengenalpasti ke manakah perginya peruntukan yang sebanyak itu yang sepatunya diberikan untuk pembangunan rakyat.

Kami berharap pihak media akan hadir dan memberi liputan luas kepada isu ini. Untuk sebarang maklumat, sila hubungi 0192537791 @ 0165910564. Kerjasama pihak media amat dialukan.

Sekian. Terima kasih.

Yang benar,



S. Arutchelvan

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home